- 16 Haziran 2026
Birleşik Denetim Kapsamında Bayburt Belediyesi Atık Su Arıtma Tesisi Denetlendi
Gerçekleştirilen birleşik denetim kapsamında atık su arıtma tesisinde incelemelerde bulunuldu.
Denetim çalışmaları sırasında tesisin faaliyetleri, atık su arıtma süreçleri, çevre izin ve lisans belgeleri, deşarj kriterlerine uygunluğu ile işletme kayıtları kontrol edildi. Ayrıca, arıtma tesisinin düzenli çalıştırılıp çalıştırılmadığı, bakım ve işletme faaliyetleri ile çevresel yükümlülüklerin yerine getirilme durumu yerinde değerlendirildi.
İl Müdürümüz Cengiz Sevim, Çevre Yönetimi ve Denetimi Şube Müdürümüz ile tesis sorumlusu Gözde Hanım eşliğinde tesiste yürütülen faaliyetleri yerinde inceleyerek yetkililerden bilgi aldı.
Yetkililer tarafından gerçekleştirilen incelemelerde, çevrenin korunmasına yönelik alınan tedbirler gözden geçirilirken, tesis işletmecilerine mevzuat kapsamında dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında bilgilendirmelerde bulunuldu.